Brun, smal & kåt



Har precis kommit tillbaka till Sunne efter att ha spenderat veckan i Karlstad hos Sonny :> Har varit en slapp men väldigt bra vecka, och jag saknar det redan litegrann. Men det är skönt att komma hem till mamma och fixa lite saker också. Tänkte beställa melanotan idag, men då har banken dragit in mitt kort så har försökt i 3 timmar att få tag på dom jävlarna. Nu har jag äntligen lyckats så till veckan får jag mitt VISA kort - farligt för mig som har en hel del beroenden, shopping tillexempel. Men kan ändå säga att det var på tiden. Tog även en kredit på 15 000 så jag har lite att leva på nu innan man har skaffat jobb. För skolan vet jag inte om jag klarar av mer.

Nu ska jag bleka håret och vaxa benen. Livet är inte svårt när man har pengar man kan spendera alltså. Och tackvare Sonny så har jag förökat mina piercingar till två till. Sen har jag även köpt en tunnel till örat så jag slipper gå runt med dendär fula saken jag hade innan. Imorgon blir det lugnt, ikväll också. fan vad lugn jag blivit. Undrar om det är bra eller dåligt. Eller om mitt rastlösa jag kommer tillbaka.

Fint väder har det varit hela veckan också. In love.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: