tredje dagen



Är redan inne på 3:e dagen med melanotan. Än sålänge verkar det funka bra. Inte märkt några biverkningar, och tro mig, jag håller stenkoll på ifall jag skulle få någon oönskad fläck någonstans. Sägs ju att vissa har fått det. Men jag kan säga direkt, att aptiten försvann ganska fort. Känner mig nästan aldrig hungrig men jag försöker att äta något lite ändå. Även blivit törstigare men jag vet inte om det beror på sprutorna.

Visserligen ska jag väl inte säga för mycket. För som sagt är det bara tredje dagen. Det är minst 7 dagar kvar och det kan hända mycket på den tiden. Men jag tänker inte vara en tråkig och trångsynt svensson som inte vågar att testa något. Det sägs ju att man ångrar bara det som man aldrig gjorde.. Händer det något oroväckande kommer jag att sluta omedelbart. Och jag måste tänka på att jag testar typ 1, som verkar vara starkare än typ 2. Någon annan som testat typ 1? Biverkningar?

Kommer att köra en utvärdering av det här när jag är klar med första kuren. Om jag kommer att göra klart den. Men det verkar lovande just nu. Fast det har jag ju ioförsig sagt om mycket nu den senaste tiden, men då ska jag inte glömma att det här är sprutor.. Inga jäkla idioter till pojkar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: