HOLD ME TIGHT, TO YOUR HEART



Hemma från skolan idag med. Enda skillnaden är att jag åkte dit först, och insåg ganska fort att det är ingen annan som kommer att vara där så jag kan lika gärna åka hem jag också. Så mamma hämtade upp mig och släppte av mig hemma. Fotat porträtt bilder och kollat på One Tree Hill. Och min syn blir bara sämre och sämre, jag vet inte riktigt vad som är fel men jag borde nog faktiskt kolla upp det. Jobbigt är det iallafall.

Senare ikväll ska jag till pappa. Och det blev ändrade planer så jag funderar på att ändra dom lite till. En tur till orsa kanske inte skulle vara så dumt? Nykter såklart. Chafför. Iallafall en bit av vägen. Men jag vet inte. Har inte ens frågat pappa än, så jag får göra det ikväll. Skulle faktiskt vara kul att hitta på något med han. Inte bara träffas i smått hemlighet hemma hos honom. Och vi träffas så sällan så ju mer, desto bättre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: