FÖÖÖÖR JA SKA TA STUDENTEN



Har äntligen fått hem min finfina studentmössa! ♥ Det är inte länge kvar nu, och lyckan smyger sig på sakta men säkert. Och lika säkert kommer oroligheten för framtiden. Men jag ska radera bort dom tankarna, det löser sig där och då. Nu ska jag bara ta tag i skolan och se till att bli klar med allting. Men, det går ju inte att släppa att det bara är 98 dagar kvar. 98 dagar. Och jag har gått i skolan i 12 år. Vad skulle då 98 dagar vara.

Idag är jag iallafall hemma från skolan. Kände att jag kunde lika gärna sitta hemma och skriva klart dietik uppgiften, för när man sitter i skolan är det bara facebook som är intressant. Är inte det bra konstigt egentligen? Facebook har verkligen tagit över våra liv. Och det innebär även att vännerna man har på facebook, är i ens liv. Dags att rensa listan nu alltså. För jag har många som jag inte ens skulle bry mig om, ifall dom dog. Hemskt att säga så. Men vissa personer förtjänar det också.


Drabbades nyss av ett lyckorus. När jag insåg att balklänning och balskor är fixade. Provade, betalade och nu hemma hos mig. I min lilla lya. (som förövrigt behöver städas) Ååh dom lyser upp min tillvaro så fint ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: