det är vår



Hur lovely har inte vädret varit idag då? Tillochmed fått lämna den röda klumpiga jackan hemma och knallat runt i jeansjacka och solglasögon. Lyssnat på glad musik hela dagen och vart och jobbat en snabbis. Började morgonen med 20 minuter i solariumet, och gick sedan iväg till skolan. Och jag har tröttnat på riktigt så jag skolkar nästan mer än vad jag är där. Inte långt ifrån iallafall. Och imorgon är det uppsamlingsdag, jag har matteprov som kommer att gå åt helvete eftersom jag inte tänker att träna på det.

Snart är det helgen. Inte för att jag ser fram emot det utan bara för jag slipper skolka då. Appropå att det är vår på riktigt (bara för att byta ämne till något gladare) så har jag en liten (väldigt liten) spellista på spotify som jag tänkte dela med er av. Den lyssnar jag på ungefär 50 gånger per dag, och jag tröttnar inte. HÄR!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: