10 saker om mig själv

Jag måste intala mig varje dag att jag inte vill börja banta igen.

Jag ska göra mina bröst större, först var det meningen till hösten, men jag ska vänta lite längre.

Jag lyssnar alltid på musik, förutom 30 minuter på morgonen.

Jag har svårt för att hänga med i skolan. Fast jag kan egentligen, orkar bara inte.

♥ Jag tror att man faller för utsidan.

Jag kan inte se på skräckfilmer, för att jag tror det kommer hända mig.

Jag litar på folk för lätt, och förlåter dom för lätt.

Jag hatar fötter. Beror nog på att jag hatar mina, så har jag börjat hata andras också.

Jag shoppar för mer pengar än vad jag egentligen äger, varje månad.

Jag tycker det är okej att ta sprutor, om man gör det för att bli snygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: