SPEED WEEKEND




Den här helgen som har varit kommer att bli svår slagen framöver. Började med att pappa kom och hämtade mig i Fredags och vi åkte till Karlstad för att lämna min lillebror. En sväng in på biltema och pojkarna glodde ovanligt mycket när jag köpte kättingar. Konstigt. När vi kom hem tillbaka så lagade vi mat och kollade på film. Blev en tidig kväll för 05.30 på lördag morgon var det dags att gå upp för att åka iväg till Orsa och kolla på speedracing. Uggs är inget att föredra om man ska stå ute på blöt is hela dagen. Vi grillade och drack en massa öl, och vid fyra åkte vi mot Sunne igen. På kvällen var det kalas, på PP med Denise. Jag har aldrig dansat så mycket, och jag har aldrig haft så kul med så många personer (lider ju av folkskygghet) alkoholen var mestadels gratis för min del, och kvällen rann iväg fort men jag fick många fina minnen.

idag var jag i skolan. i 3 timmar.
sen sket jag i resten och åkte hem.
Känner mig lite extra glad när jag sitter ute i solen
och dricker cola ur glasflaska.

Träffade farmor idag också. Fick 500 i försenad födelsedagspresent.
Ja, dom pengarna går direkt till solariumet för den här veckan
kommer jag förmodligen att få hem mitt melanotan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: