When you get knocked down, you gotta get back up

Mycket har hänt på en vecka. Jag har kommit in i en fet depression. Jag har fyllt 19 år. Jag blev firad av fina vänner med filmkväll, mat och massa godis & mys. Jag har haft praktik på Via Appia i stan bakom baren. Jag har vartit full. Jag har inte sovit på över 32 timmar. Jag har försökt intala mig själv att det inte är någon idé. Men ändå så kan jag inte släppa taget. Jag har insett att gamla känslor ska vara gamla. Det går inte att förnya något som rostat ihop. Jag har börjat fatta att militär filmer är vad jag gillar. Och att de flesta killarna är svin. Tjejer också för den delen. Så ingen är väl bra kanske. Jag ska tag i kragen nu har jag bestämt mig för. Köra all in, förlora om det ska vara så, men då har jag testat. Och han var ju svårflörtad.

When you get knocked down, you gotta get back up
det finns mycket att skriva egentligen,
men det står helt jäkla stilla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: