Vill spy, som fan.

Jag skäms över att vara bloggare. Och jag skäms över att jag läser andras bloggar. Okej, nu menar jag inte mina kompisars bloggar eller något, så döda mig inte. Men våra älskade storbloggare. Dom är ju så utseende fixerade så jag vill bara spy på dom. Helst två gånger :> Jag vet inte om jag ser på mig själv på ett konstigt sätt. Men jag lever livet. Lite hull där och lite extra hud här kvittar mig faktiskt. Jag är bara glad över att ha kommit över dessa jäkla ätstörningar (visst kan jag må dåligt jag med, men då skiter jag i dom känslorna).

Jag blir trött på hela världen. Ät förfan och var glad. Och håll käften. Flera gånger om. Träna för att det är kul och inte för att du ska ha den perfekta kroppen 2012. Jag tror inte att skönheten sitter på insidan, tyvärr inte. Men jag vet ju att en människa med vältränad kropp helt utan självförtroende är det fulaste som finns. Skaffa självförtroendet, sen musklerna. Bara ett litet sånt där tips på vägen liksom.




- - -
Nej. Jag tänker inte prata om detta mer. Jag blir ju mer irriterad bara :> Jag ska vara glad hela kvällen. Tills jag ska sova iallafall. Och som tur är så dröjer det inte. Sov fan inte en blund på hela natten. Väntade på ett ynkligt litet sms. Tänk vad det kan spela stor roll i livet egentligen. Sinnesjukt.

Tre dagar kvar till helg. Och jag hade första skoldagen idag. Började den bra? Stod utanför skolan och drack både det ena och det andra, inte alkoholfritt. Jag vart ju aldrig full. Drack bara för dte var gott. Sen hade vi öl provning. Och min smak sitter i halsen, så jag måste svälja ;} höhö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: