Olivgröna Ögon



Det har ju vart helt underbart väder ute idag! ♥ Och ännu bättre var det att jag slutade klockan två, och fick skjuss hem direkt så jag fick ut och fotografera i det fina vädret. Nu sitter jag ute på altanen med en filt runt om mig, solen försvinner sakta men säkert och kylan lägger sig på. Det är sånnahär stunder man vill ha lite mer av. Funderar på vad jag ska göra ikväll, sitta hemma och dricka té framför tv'n, städa rummet, eller kanske försöka komma ut. Jag vet inte. Men vad som helst kvittar, för jag njuter av livet. & det bästa av allt, min fina Isa kommer hem idag ♥



'mosters lilla gullefis Milton tyckte dom här två bilderna var dom finaste bilderna som fanns på mig. Inte för att jag såg bra ut eller något, nejnej, utan mina ögon såg ut som oliver. Och han älskar ju oliver.. Snäll unge.' Men han är fortfarande den snällaste fisen som finns.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: