Fredags Frisör



Sitter i sängen, i min älskade onepiece. Ska snart ner till Sunne och vara frisör. Blir en lugn fredag ändå, sitta och redigera lite bilder och kolla på bra film. Ätit god mat så jag tror jag spricker snart. Livet är underbart idag! ♥ Leker även lite med remby, jag lär mig mer och mer och det är riktigt kul nu faktiskt. Sen att man kan vinna biobiljetter ocg grejjer gör det ju ännu roliagre. Men jag ska nog inte tävla (ska aldrig säga aldrig) men jag sätter sån press på mig själv då, och blir aldrig nöjd så jag nöjjer nog mig med att leka runt lite. Lära sig nya saker hela tiden är det bästa. Om det finns något som är bäst. Nej, jag ska lära mig att släppa de negativa tankarna.

Imorgon är det öppet hus på gymmet mellan 11-15, man får testa de nya maskinerna och löpa årskort för priserna som var förra året. Alltså 2012 årskort för 2011 priser. Tror jag ska dit och kolla iallafall. Gymkort ska mamma få fixa åt mig. Eftersom jag är alldeles för snål för att betala ur egen ficka. Om jag hade någon att plocka ur vill säga. Tänk om man vore miljonär? Nä, hellre lycklig än stenrik.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: