FOUR LOVELY COLOURS



[Bilden har inte jag skapat]
men kär blev jag. i varenda färg som fanns. vad jag önskar att jag hade pengar till allt såntdär extra som jag känner jag vill ha nu till våren. men istället sparar jag till operationen. 14 000 återstår och jag ska minsann få ihop det innan sommaren. eller iallafall tills på slutet av augusti så jag är redo i oktober.

Idag då? Så jäkla bra dag! Orkade inte sitta i skolan så jag och Katarina åkte till Torsby badhus istället och lekte som vi var småungar igen. Och min kropp har fått sig världens träning, samtidigt som jag känner mig ovanligt pigg och glad. Det händer mycket nu som gör att jag mår bra. Imorgon är det praktik igen, sista jäkla veckan. Sen ska jag ta det lugnt under helgen. Efter det är det sportlov och jag ska vidare till Karlstad. Livet rullar på, kompis det går bra nu. & nu ska jag kolla på 30 grader i februari och få lite mer kärlek på mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: