Be yourself, is all that you can do



Hade en riktigt mysig dag igår. Och fint väder var det så jag njöt lite extra av det också. Först låg jag hemma och kollade på One Tree Hill (redan i slutet av säsong 2, började för 3 dagar sen) sen åkte jag in till Sunne och umgicks med Ingela. Vi gjorde oss lite små promenader och pratad om livet. Sen åkte jag vidare till Tolita och hälsade på morbror med familj och fick supergod mat och kollade på gladiatorerna. :')  Jag har nu gått på sportlov, och imorgon bosätter jag mig nog i Karlstad några dagar. Det kändes bra i början på veckan, nu vet jag inte hur det känns längre men jag testar och kör på iallafall. I värsta fall får jag väl åka tillbaka. Ikväll kanske jag åker till Andreas och hälsar på, om jag har tid och skjuts vill säga. Jag är ju så upptagen.

Sista dagen på praktiken i fredags. Det kändes mer än bra, jag klarade 4 veckors praktik med bara två dagars frånvaro (varav en inte var mitt fel) en helt klar förbättring än på alla andra ställen. Nu får vi se vart jag tar mig nästa gång. Jag vet inte ens vad jag börjar för kurs så det ska bli lite intressant. Matlagning igen säkert, men det gör mig inte så mycket för då behöver man inte tänka på så mycket förutom på maten.

Fick en fin komplimang igår, den värmde "du är en insperationskälla för mig, för du är dig själv" ungefär så lät det. Och ja, det enda tipset jag har är - be yourself. Man kommer faktiskt längst med det. Skit i vad andra tycker om dig, dom som är något att ha stannar för den du är. Klä dig i vad du tycker är snyggt och bekvämt. Och bry dig inte så jäkla mycket om att se ut och vara som alla andra. Du föddes unik, lev unik också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: