THOUGHTS I COLLECT EM'

Inatt skulle jorden ha gått under. Men jag överlevde. Och jag ser en till som överlevt. Alla andra kanske är döda, inte vet jag. Konstigt ifall just jag överlevde. Och han som ligger i sängen och sover för fullt. & ja, han lever. Han snarkar som .. jag vet inte vad. Hörs igenom mina hörlurar, dead by april - på högsta volym.


Jag försöker komma på hur jag egentligen mår. Vad jag egentligen vill. Jag menar, jag har ju en anledning till att byta skola nu. På grund av höften. Servitris var ju tydligen det sämsta jag kunde göra, nästan. Varför byter jag inte då?! Antar att jag inte vet vart jag ska börja. Jag behöver en puff i ryggen. Eller så är jag bara rädd.
- studenten skulle ju också vara kul att ta, nu när jag bara har ett halv år kvar. Men är det värt, när jag inte kan jobba med det i framtiden. När jag inte vill jobba med det i framtiden.

Innan stannade jag ju på grund av klassen. För jag trodde dom var de bästa människorna i mitt liv. Jag hade så sjukt fel. Och nu tänker jag absolut inte göra några val på grund av dom. För inte ska man behöva må dåligt av att gå till skolan. Det funkar inte så. Och jag hatar mig själv för att vara så jäkla svag och bry mig om dom..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: