Rea på Lindex



Idag när vi var i karlstad (innan sjukhus besöket) stack vi in på Lindex för att fixa lite födelsedagspresenter åt min lillebror som fyller år i november. Och som om inte hans presenter räckte, så köpte jag och mamma oss underkläder som var med på rean och jag fick lite småfix som alltid är bra. Jag älskar rea! - Och jag älskar när man får en hel dag med mamma och bara gå runt och kolla i affärer.

letade efter en jacka också. Hittade ingen fin dock. Så dåligt utbud dom har på jackor, i normal prisnivå. Hallå, jag lever på studiebidraget. Och jag måste också ha vinterjackor. Nä, sålångt tänkte ni inte nej.

[Blev jäkligt paff över att ja gått upp till C-kupa också. Åhhå]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: