Student 2012

Woohoo.. Då var det gjort! Ett steg närmare studenten. Studentmössan, och lite extra tillbehör är nu beställda. 2000 riksdaler gick det på, allt som allt. Men ska det va, så ska det kosta. Och jag har mina anledningar till varför jag valde att INTE skriva hotell & restaurang på min, utan bara namnet. Av den enkla anledningen, att dessa tre åren var ett misstag i mitt liv. Och då vill jag heller inte skylta med att jag gick HR. Sen ska jag faktiskt fortsätta läsa, även fast jag tar studenten. Kan man använda mössan igen, enkelt och smart.

Nu kollar jag på lite klänningar. Bara för att liksom. Har kommit fram till att det finns många snygga klänningar, men bara i svart. Tror jag hittat EN (!!) snygg klänning i vitt. Och den var inte i min storlek.


349 KRONOR RESPEKTIVE 379 KRONOR - nelly.com


225 KRONOR RESPEKTIVE 479 KRONOR - nelly.com

men till frågan, passar det med svart? Eller måste det vara vitt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: