Så sjukt glad!

Känns som om hela dagen vart den bästa i mitt liv. Inte en enda motgång. Vilket känns underbart. Man behöver nog sånna dagar för att orka med vardagen. Nu har jag nya krafter att orka med, hela veckan.

Skolan var inget speciell. Förutom bra sällskap av Elin & Denise. Och att jag inte ska behöva hoppa av skolan nu, utan kämpa på och läsa vid folkhögskolan efter var inte fyskam att få höra. Nu ska jag bara ta tag i religonen och idrotten, så jag inte ligger efter med massa onödiga grejjer. Det får bli till helgen. Nu under veckan ska jag koncentrera mig på körkort, och leva livet fullt ut. Om jag tänker positivt, blir dagarna positiva då?!

Appropå körkort. VEM BÖRJAR INTE PÅ ATT BLI BÄST? Eller kanske inte bäst. Men jäkligt bra. Var så sjukt nervös innan körlektionen idag, handsvetten var inte att leka med. Men det gick jätte bra (: & sen fick jag köra med mamma, när vi skulle hämta min lillebror. Allt gick bra då med, förutom när jag stressar - det är då det blir fel. Men sålänge jag slappnar av och kör lugnt, så är nog körkortet inte långt ifrån.

Glädjen är långt upp i halsen. FYFAN! Det känns underbart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: