Tapeter

Sitter och kollar in lite olika tapeter. Nu är allt nästan klart
och lägenheten är snart våran. Kan ni gissa vilken våning vi ska bo på?
Åttonde. Därav mitt namn :}

Eftersom det är en tvåa så blir det nog 3 olika tapeter, och i köket
hade jag tänkt att måla istället. Ljust för hela slanten.
Eller där ljög jag. Hade ljus lägenhet sist jag flyttade hemifrån,
så därför ska jag testa något nytt. Grått, svart, rött och beige.

Sovrummet ska vara mörkt. Såklart. Man sover bättre då.
Iallafall vad jag inbillar mig. Så där blir det möörkgrå/svart med röd fondvägg.
Vardagsrummet ska gå i en grå nyans eller kanske beige. Mocka är också fint.
Vi får se vad vi hittar när vi kommer till butik.
Hallen ska vara ljus beige/grå. Ser fräscht ut.

Ååh jag älskar det här. Inredning är det bästa jag vet.
Synd bara att det är två viljor. Men jag får väl acceptera det.
& ändå är vi låångt ifrån klara. Måste sätta mig ner och kolla igenom
vad jag har kvar sen alla andra gånger jag flyttat. Samtidigt som jag vill
ha så mycket nytt som möjligt. Tråkigt att flytta med samma grejer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: